Všeobecné podmínky
I. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi Organizátorem a Účastníkem související s účastí na akcích realizovaných The Institute For Inner Sciences CZ z.s.
- Organizátorem se rozumí společnost The Institute For Inner Sciences CZ z.s., se sídlem Těchlovice 11, 405 02, Těchlovice, IČ: 03163245, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem.
- Službou se rozumí plnění Organizátora, spočívající v zajištění místa Účastníkovi na akcích projektu The Institute For Inner Sciences. Obsah Služby a její varianty jsou uvedeny na webovém rozhraní www.pranicenergyhealing.cz
- Účastníkem se rozumí každý, kdo si prostřednictvím webového rozhraní nebo jiným, pro akci specifikovaným způsobem, objedná, a následně uhradí a využije Služby.
- Ceník je informace o výši úhrady za Služby. Cena Služby je stanovena jako konečná, nejsme plátci DPH. Aktuální ceny jednotlivých akcí jsou zveřejněny na www.pranicenergyhealing.cz
II. Registrační a platební podmínky, podmínky účasti
- Účastník je povinen vyplnit objednávkový formulář specifikující charakter a rozsah jeho účasti, jeho osobní údaje a případně údaje o právnické osobě hradící Službu.
- Odesláním formuláře se registrace pro Účastníka stává ZÁVAZNOU a Účastník tím potvrzuje přečtení a souhlas s těmito podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů.
- Organizátor je povinen se řídit při nakládání s údaji Účastníka a při komunikaci s ním Zásadami ochrany osobních údajů.
- Rozsah plnění je specifikován vždy pro každou akci na příslušné stránce www.pranicenergyhealing.cz
- Na jednotlivých akcích může Organizátor nabídnout jednu nebo více variant úhrady účastnického poplatku, kterými jsou:
a) platba převodem na základě vystavené zálohové faktury,
b) platba hotově na místě. - U platby převodem musí být Účastnický poplatek uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře, nejpozději však v den předcházející začátku akce.
- V případě platby zaslané 3 dny a méně před konáním akce je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na akci.
- Po obdržení platby je Účastníkovi e-mailem zaslán daňový doklad.
- V případě prodlení Účastníka s úhradou ceny služby delšího než 14 dnů je Organizátor oprávněn zrušit Účastníkovu rezervaci na akci.
- Účastník je na akci povinen řídit se pokyny Organizátora.
- Účastník je povinen dostavit se na akci v době, která je vyhrazena v programu pro registraci účastníků. V případě pozdního příchodu nemá automaticky právo bezprostředně vstoupit do prostoru konání akce a je povinen se řídit pokyny Organizátora.
III. Storno podmínky
- Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně, a to prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu registr@pranic.cz
- Storno podmínky jsou následující:
- Storno více než 14 dnů před začátkem akce - 15 % storno poplatek;
- Storno 14 - 8 dnů před začátkem akce - 50 % storno poplatek;
- Storno 7 - 3 dny před začátkem akce - 75 % storno poplatek;
- Storno 2 a méně dnů před začátkem akce nebo při neúčasti bez zrušení registrace - 100 % storno poplatek.
- Při neúčasti na akci bez písemného zrušení registrace bude Účastníkovi účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
IV. Reklamační řád
- Zákazník má právo podat společnosti The Institute for Inner Sciences CZ z.s., reklamaci nebo stížnost na poskytnuté Služby.
- Reklamaci nebo stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu The Institute For Inner Siences CZ z.s., Těchlovice 11, 405 02, Těchlovice. nebo e-mailem na registr@pranic.cz.
- Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat:
- Kontaktní údaje (IČ, název společnosti, adresa sídla, příp. korespondenční adresa)
- Jméno a příjmení účastníka akce nebo osoby, která za zákazníka reklamaci vyřizuje včetně telefonního a e-mailového kontaktu
- Identifikaci akce - datum, název, případně číslo faktury k dané akci
- Popis - důvod reklamace/stížnosti
- Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost přijata k dalšímu řízení.
- Společnost je povinna reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se dodavatel se zákazníkem nedohodli na lhůtě delší. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena do společnosti The Institute For Inner Sciences CZ z.s.
- Způsob řešení reklamace/stížnosti: pracovník zákaznického servisu reklamaci/stížnost zaeviduje a informuje osobu odpovědnou za řešení reklamací/stížností. Odpovědná osoba prověří předmět-důvod reklamace/stížnosti dané akce (např. porovnáním hodnotících dotazníků ostatních Účastníků akce, konzultací s lektorem, atd.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, např. vrácením části nebo celého účastnického poplatku, event. jiným způsobem dle dohody s Účastníkem.
V. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou umístěny na internetových stránkách Organizátora www.pranicenergyhealing.cz
- Veškerá komunikace mezi stranami, včetně zrušení registrace, musí být písemná či prostřednictvím druhé straně známých emailů.
- Vztahy založené těmito obchodními podmínkami se řídí platnou právní úpravou, zejména občanským zákoníkem.
- Veškeré spory, které nebudou moci být vyřešeny dohodou, budou řešeny v řízení před obecnými soudy České republiky.
- Organizátor si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky změnit.
Tyto Obchodní podmínky platí od 1. 2. 2019j text...